معرفی روستا

معرفی روستا

 

نمایی دیگر از روستا...

 



|
امتیاز مطلب : 638
|
تعداد امتیازدهندگان : 206
|
مجموع امتیاز : 206
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : 25 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1391/3/29/1 - - گفته است :
سلام
خیلی قشنگه....خذا براتون این مناظرو نگه داره قسمت ما هم بکنه

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1391/2/5/2 - - گفته است :
سلام.می خوای تبلیغ تو وبلاگت داشته باشی؟تبلیغی که پول زیادی بهت می ده!

به وبلاگ من بیا و درآمد با ادگاه رو بخون.

فقط تورو خدا آدرس لینک رو عوض نکن!!!نترس به شما چیزی نمی شه.

/commenting/avatars/avatar01.jpg
ارش در تاریخ : 1391/1/26/6 - - گفته است :
عکسا عالیه دادا

/commenting/avatars/avatar10.jpg
هم شهری در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
فکر کنم اگه بیشینه تاریخی روستا رو بذاری بیننده های ئبلاگت چند برابر بشن .خودم میدونم بیشنهادم عالیه بس تشکر لازم نی پاسخ: سلام.. ممنون..فکر خیلی خوبیه..

/commenting/avatars/avatar10.jpg
هم شهری در تاریخ : 1390/12/23/2 - - گفته است :
بابا ایییییییییییییییییییول فکر نمی کردم اینقدر فعال باشی

/weblog/file/img/m.jpg
محمد از زاهدان در تاریخ : 1390/7/8/5 - - گفته است :
سلام هادی آقا هر چند شما رو فقط به اسم می شناسم چون 10سالی میشه نیومدم روستا با دیدن این عکس تصویر خونه مونو با خاطراتش میبینم اشکم داره در میاد یادش بخیر قوطه خوردن توشله بزی با تلخمون چقک زین ولی حالا بیید با تفنگ راستکی به جنگ با اشرار برم با آرزوی موفقیت برای شما و همه جوانان روستا
پاسخ: سلام دوست من...حق با شماست...البته فکر کنم من شما رو بشناسم...هر کجا هستی موفق باشی..

/weblog/file/img/m.jpg
شیخ مصطفی در تاریخ : 1390/6/16/3 - - گفته است :
سلام هادی جان از عکسهای زیبایت از روستا بسیار ممنونم ولی اگر ممکن است از مردم روستا و از محلات دیگر روستا عکسهای بیشتری بگذار
ممنون و سپاس گذار

/weblog/file/img/m.jpg
vahid در تاریخ : 1389/8/16/0 - - گفته است :
the weblog is very good .
i hope success in your life.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: